Terug

Wij vinden uw mening belangrijk

Onze klanten geven ons een 9.6 in 3675 beoordelingen
voldoende, een redelijke ervaring

In oktober een toyota avensis gekocht bouwjaar 2008, binnen 4 weken kwam ik erachter dat hij koelvloeistof er via de overdruk uit gooide, auto naar de werkplaats, mijn vermoeden ko...

6
Marcel Habets Nagele,
goede service, goed behandeld

Zeer hoge mate van commerciële professionaliteit. Gaan eerst voor de relatie en dan voor de auto.

9
Jan Nijmeijer Hoogeveen,
goede service, goed behandeld

Prima. Ik krijg deze enquete omdat ik onlangs een auto bij u heb gekocht. Wat hebben de laatste vragen dan voor zin?

8
Gerrit vd Maten Heerde,
goede service, goed behandeld

Aankoop V90 en inruil V60

8
Peter van Leeuwen Veenendaal,
perfect, zeker aan te bevelen

Bijzonder klantvriendelijk ontvangen en deskundig geholpen bij aanschaf gebruikte auto.

10
Jan Hoogeveen,
goede service, goed behandeld

Mooi laag drempelig bedrijf met vakkundig vriendelijk personeel. Ondanks bijna 3 uur reistijd het bezoek zeker waard. Een bijna nieuwe auto gekocht voor een mooie prijs. Een aanrad...

9
P.H.J. Vrencken Beek LB,
perfect, zeker aan te bevelen

Alle lof en dat in alle opzichten.Prettig verkoopgesprek, aangename begeleiding daarna door Ramon en vandaag uitermate aangename en accurate aflevering door Ramon.

10
René de Vreugd Zandvoort,
goede service, goed behandeld

9
anoniem ,
voldoende, een redelijke ervaring

7
Eelco Tuinenga Nagele,
perfect, zeker aan te bevelen

10
anoniem ,
Fam. de Vries Franeker,